قالیشویی فرش از لکه کرم و محلول ضد آکنه در منزل
نوشته شده توسط : ادمین

مواد و وسایل مورد نیاز:

قاشق

دستمال یا حوله کاغذی

آب سرد

شامپو فرش

سرکه سفید

برس قالیشویی نرم

تشت

حوله تمیز و خشک

مواد  ضد آکنه:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

کرم های ضد آکنه اعلب حاوی پراکسید بنزوئیل است که هنگام ترکیب با رطوبت پراکسید هیدروژن تولید می کند. حتما با نام پراکسید هیدروژن آشنایی دارید، پراکسید هیدروژن ماده ای سفید کننده است که می تواند رنگ ها را تحت تاثیر  قرار دهد. همچنین کرم تجویز شده یا داروهای ضد آکنه پماد ممکن است حاوی اسید آزلائیک (همچنین به نام Heptanedicarboxylic acid یا Lepargylic اسید شناخته شده) باشد که باعث سفید شدن پارچه نیز می شود.

بنابراین بسیار مهم است که لکه های مواد آرایشی و ضد آکنه هرچه سریعتر از روی فرش و موکت شسته شود تا فرش و موکت دچار آسیب و پوسیدگی نشود. در این میان داروهایی مانند کلیندامایسین بسیار قوی تر بوده و می تواند آسیب بیشتری وارد کند بنابراین در هنگام استافاده از محلول کلینداماسین دقت کنید که آن را روی فرش یا موکت نریزید.

برداشتن کرم های ضد آکنه:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر ماده ضد آکنه شما کرم است آن را با یک چاقو یا کارتک بردارید. سپس به سرعت با آب تمیز روی آن بشویید. برای این منظور می توانید از یک مسواک قدیمی و آب سرد استفاده کنید. زیر لکه یک تشت قرار دهید و از بالا روی آن آب بریزید به گونه ای که آب کثیف وارد تشت شود. در حین شستشو با آب لکه را با مسواک قدیمی یا برس قالیشویی نرم کوچک بشویید. سپس اجازه دهید فرش خشک شود.

شستشوی فرش:

اگر لکه رنگی شده می توانید لکه را با ترکیب ۲ قاشق شامپو فرش+ ۲ قاشق سرکه سفید +۲ فنجان آب سرد بشویید. و سپس دوباره لکه را آبکشی نمایید.

 

خشک کردن فرش:

روی لکه فرش یک حوله تمیز و خشک قرار دهید و تا حد ممکن آب و رطوبت اضافی را جذب کنید و اجازه دهید فرش در سایه و در معرض وزش باد خشک شود.

در صورتیکه فرش رنگ قاطی کرده است حتما به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید تا مشکلی برای فرش پیش نیاید.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

, , , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: